Zero Gravity

Zero Gravity

The publication is published on the occasion of the exhibition Zero Gravity at the Kunstverein für die Rheinlande und Westfalen, Düsseldorf (April 21 – June 17, 2001). With texts by Rita Kersting, Georg Kulenkampff, Anette Freudenberger, Sabine Oelze, Will Bradley, Anja Wostok-Buran, Sophie von Hellermann, Konrad Schuller, Ilka Becker, Barbara Hess, Jan Verwoert, Rike Frank, Gregor Jansen, Maxine Kopsa, Petra Löffler, Vera Tollmann, Christina Végh, Axel John Wieder and Isabel Podeschwa.

Zero Gravity. Heike Beyer, Martin Boyce, Björn Dahlem, Thea Djordjadze, Hans-Peter Feldmann, Claus Föttinger, Isa Genzken, Georg Herold, Martin Kippenberger, Jakob Kolding, Elke Krystufek, Friedrich Kunath, Erik van Lieshout, Wolfgang Tillmans, Nicole Wermers, Pae White, Amelie von Wulffen, Heimo Zobernig, ed. by the Kunstverein für die Rheinlande und Westfalen, Düsseldorf, Cologne (Verlag der Buchhandlung Walther König) 2001.

Softcover, 112 pages, in German and English.

ISBN 978-3-88375-501-4